31 Mayıs 2015 Pazar

Hindi Fümeli Omlet

Hindi Fümeli Omlet

Çooook basit ama olur ya bugün ne yesem diye düşünüp,bir şey bulamaz ve bloguma girip göz gezdirirsiniz diye size fikir olması için paylaşıyorum :))
Yani illa et,tavuk,balık pişirmeye gerek yok bu omlet de protein oranı yüksek süper bir öğle yemeği oldu benim için.
Yumurtadan tam olarak faydalanabilmek için sarısını ayırmadan tüketmek gerekiyor ancak ben bu defa daha az kalorili olmasını istediğim için 1 tam yumurtaya ek olarak 2 de yumurta beyazı kullandım:) 




Malzemeler

-1 Tam Yumurta
-2 Yumurta Beyazı
-1 Dilim Beyaz Peynir(30 gr)
-6 Dilim Hindi Füme
-2 Kaşık Süt
-Tuz
-1 Çay K. Hindistan Cevizi Yağı(ya da zeytin yağ)

Yapılışı

Yumurtaları tuz ve süt ekleyerek pürüzsüz bir kıvam alana dek çırptım.
Yağ eklediğim tavayı kızdırdıktan sonra kısık ateşte üstü açık olarak pişirdim.
Omleti çevirmeden her tarafının pişmesi için spatula ile bazı yerlerden hafifçe bölerek sulu kısım kalmayacak şekilde pişirdim.Ardından üzerine peynir rendeleyip ocağın altını kapadıktan sonra hindi fümeleri dizip omletimi sağ ve soldan narince katlayarak servis ettim :)
AFİYET OLSUN :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder