8 Haziran 2015 Pazartesi

Lor Dolgulu Diyet Krep

Lor Dolgulu Krep

Bu sabah kendime spor öncesi için protein ve karbonhidrat bombası,müthiş derecede enerji verici ve besleyici bir kahvaltı hazırladım.Bakmayın malzemeler listesinin o kadar uzun olduğuna :)
Hepsini geceden karıştırınca sabah pişirmesi 5 dakika sürüyor.Hemen tarife geçiyorum



Malzemeler

Krep için 

-2 Yumurta
-3 Kaşık Yulaf Ezmesi
-2 Dal Dereotu
-Tuz
-1-2 Damla Zeytinyağ(tavayı yağlamak için)

İç Harç İçin

-100 Gr. Ev Yapımı Lor(ya da tuzsuz lor)
-4 Tane Zeytin
-2 Tane Kuru Domates(sıcak suda bekletilip yumuşamış)
-1 Ceviz
-1 Kaşık Köz Biberli Tuzsuz Salça(kahvaltılık)
-1 Çay Kaşığı Kahvaltılık Zahter(baharat karışımı)
-Fesleğen,Pul Biber,Çörekotu,Tuz
-1 Çay Kaşığı Zeytinyağ
-1 Avuç Maydanoz


Yapılışı

Yumurta ve yulafları içine dereotuyla tuz ekleyerek smoothie yapan bir makinede sıvı hale getiriyoruz ve tavayı yağlayarak pişiriyoruz.
Ben mutfak robotum bozuk olduğu için şimdilik mix&go kullandım ama öyle bir makineniz yok ise  yulafları robottan geçirip yapabileceğiniz tarif için buraya tıklayın:) 
İç harcı içinse yaptığımız tek şey tüm malzemeleri lorla buluşturmak :)
AFİYET OLSUN :) 



Lor Yapımı İçin

Tencereye arzu edilen miktarda süt koyulur,kaynayan süte birkaç damla limon sıkılıp tuz eklenir ve kesilene kadar bir süre daha kaynatılır,kesildikten sonra süzgece aktarılarak süzülmesi beklenir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder